میاندار

جهت احیای مجالس اهل البیت علیهم السلام به شیوه سنتی

جهت احیای مجالس اهل البیت علیهم السلام به شیوه سنتی

میاندار

بهره برداری بدون ذکر منبع هم مجاز است

07 - دودمه های دهه اول محرم - هفتم محرم

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ق.ظ

 

دودمه هفتم محرم الحرام: توسل به حضرت علی اصغر علیه السلام

_____

طفل چون نامش علی شد اصغرش هم اکبر است ، در شجاعت حیدر است

گرچه باشد شیرخواره ، شیر مرد لشگر است ، در شجاعت حیدر است

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

به خیمه قحط آب است ، همه دلها کباب است ، علی اصغر(ع) به دامان رباب است

عطش بالا گرفته ، همه دلها گرفته ، که لبها تشنه ی یک جرعه آب است

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

ای پدر من تشنه هستم تشنه ی آب حیات ، بگذر ار آب فرات

کم تمنا کن برای آب ای فلک نجات ، بگذر از آب فرات

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

خنده بر روی پدر زد یعنی ای مولای من ، غم مخور بابای من

می شود آغوش زهرا(س) بعد از این مأوای من ، غم مخور بابای من

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

ای تمام بود و هستم بر روی دستم بخواب ، وای بر حال رباب

آرزو دارم ببینی ای علی جان خواب آب ، وای بر حال رباب

این دودمه را از اینجا بشنوید

***

مطالب مرتبط:

دودمه اول محرم ، دودمه دوم محرم ، دودمه سوم محرم ، دودمه چهارم محرم ، دودمه پنچم محرم

التماس دعا
 
  • میاندار هیأت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی