میاندار

جهت احیای مجالس اهل البیت علیهم السلام به شیوه سنتی

جهت احیای مجالس اهل البیت علیهم السلام به شیوه سنتی

میاندار

بهره برداری بدون ذکر منبع هم مجاز است

03 - دودمه های دهه اول محرم -سوم محرم

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ق.ظ

 

دودمه سوم محرم الحرام: توسل به حضرت رقیه علیها السلام

_____

عمه بابا آمده برخیز تا کاری کنیم ، آبروداری کنیم

با لباس پاره باید میهمانداری کنیم ، آبروداری کنیم

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

رقیه(س) زائر خون خدا شد ، خرابه کربلا شد

به پای رأس بابایش فدا شد ، خرابه کربلا شد

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

شمعم و پروانه از من عاشقی آموخته ، وای از آتش پدر

مثل گیسوی تو گیسوی رقیه(س) سوخته ، وای از آتش پدر

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

گوشه ویرانه را عرش معلا می کنم ، تا بیایی ای پدر

بوسه ای می گیرم و جان بر تو اهدا می کنم ، تا بیایی ای پدر

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

بلبل خوش نغمه ات افتاده امشب از سخن ، وای من ای وای من

ای امام بی کفن طفل تو هم شد بی کفن ، وای من ای وای من

این دودمه را از اینجا بشنوید

***

مطالب مرتبط:

دودمه اول محرم ، دودمه دوم محرم ، دودمه چهارم محرم ، دودمه پنچم محرم

التماس دعا

 

  • میاندار هیأت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی