میاندار

جهت احیای مجالس اهل البیت علیهم السلام به شیوه سنتی

جهت احیای مجالس اهل البیت علیهم السلام به شیوه سنتی

میاندار

بهره برداری بدون ذکر منبع هم مجاز است

05 - دودمه های دهه اول محرم - پنجم محرم

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ق.ظ

 

دودمه پنجم محرم الحرام: توسل به حضرت عبدالله علیه السلام

_____

عبداللهم و تشنه ی دیدار تو هستم ، عمو یار تو هستم

با دست بریده عزادار تو هستم ، عمو یار تو هستم

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

ای عمو من از ازل مجنون و پابست توام ، یار بی دست توام

تا ابد شاگرد عباس(س) تو و مست توام ، یار بی دست توام

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

دست او از پیکرش یا رب شده از هم جدا ، مجتبی ای کربلا

ذکر یا زهرا(س) گرفته در میان قتلگاه ، مجتبی ای کربلا

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

ابن الحسن(ع) ، عبداله رشیدم ، عمو جان عشقت بجان خریدم

من از حرم تا قتلگه دویدم ، عمو جان عشقت بجان خریدم

این دودمه را از اینجا بشنوید

_____

دستهایم را سپر کردم برای حنجرت ، من بقربان سرت

دست من افتاد ، افتادم به یاد مادرت ، من بقربان سرت

این دودمه را از اینجا بشنوید

***

مطالب مرتبط:

دودمه اول محرم ، دودمه دوم محرم ، دودمه سوم محرم ، دودمه چهارم محرم

التماس دعا

  

  • میاندار هیأت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی