میاندار

جهت احیای مجالس اهل البیت علیهم السلام به شیوه سنتی

جهت احیای مجالس اهل البیت علیهم السلام به شیوه سنتی

میاندار

بهره برداری بدون ذکر منبع هم مجاز است

053 - نوحه و سبک

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۵۳ ب.ظ

اربعین حسینی

دل می‌لرزد از آن نگاه که سوی من داری

در تنهایـی بـرای من به لب سخن داری

من سرگرم نظاره‌ات عزیز من

می‌میرم از اشاره‌ات عزیز من

ای عشق و آرزو از روی نی بگو

زینب زینب فدات


مـی‌سوزم من ز اخگـری کـه از جگـر خیزد

قطره قطره محبت است ز چشم‌تر ریزد

یکدم خـونین هـلال من حسین من

چشمی بگشا به حال من حسین من

تو با من همسفر من از تو بی‌خبر

زینب زینب فدات


از کــرببلا ندیــدمت دلـم هـوایت کرد

وقتــی از تـو جـدا شدم لبم دعایت کرد

لبهایم رو به حنجرت حسین من

چشمانم سوی پیکرت حسین من

افتادم از نفس در کنج این قفس

زینب زینب فدات


خورشیـد مـن نشستـه‌ای میان خاکستر

از پشت ابــر خـون بتـاب به محمل خواهر

بر اشک دخترت قسم حسین من

که تویی که تویی همه کسم حسین من

ای خاموش از سخن با او حرفی بزن

زینب زینب فدات
_____

سبک نوحه را از اینجا دریافت کنید


  • میاندار هیأت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی